دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: خوشبختانه هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت برانتخابات وجود ندارد و همه اقدامات با همدلی و بر اساس قانون انجام می شود.


احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ، شامگاه چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد با تاکید بر لزوم مشارکت جمعی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتظار می رود که با همدلی، همکاری و صمیمیت ، بر اساس و محور قانون، امور و اقدامات انتخاباتی در همه شهرستان‌ها انجام شود.


وی اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات را سرلوحه کاری همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان بر شمرد و افزود: همه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها مکلف به اجرای قانون هستند.


رئیس ستاد انتخابات استان به فرمانداران گرمسار و آرادان توصیه کرد تا به منظور هماهنگی، تسهیل و تسریع بیشتر امور حوزه انتخابات، جلسات ستاد انتخابات شهرستان های گرمسار و آرادان به صورت هفتگی برگزار شود.


ریواده با تاکید بر اینکه فاصله‌ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت بر انتخابات وجود ندارد، گفت: همه اقدامات مرتبط با انتخابات در سطح استان سمنان با همدلی و بر اساس قانون انجام می‌شود.


وی اضافه کرد: باید همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در راستای ماده ۸۱ قانون انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار داده شود تا با اجرای آن مشارکت مردم افزایش یابد.


رئیس ستاد انتخابات استان هم‌چنین اظهار کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات با همکاری و تلاش شرکت مخابرات استان و شهرستان ها، نقاطی که در حوزه پایداری ارتباط با مشکل مواجه هستند مشخص و موانع احتمالی برطرف شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز