دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پلمب ۴۲ پلاک قرمز در محلات شوش و اتابک

شهردار منطقه ۱۵ اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون ۴۲ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در سطح نواحی یک و دو منطقه ۱۵ پلمب شد.


محمد شیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پلاک قرمزهای منطقه ۱۵ با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان خالی از سکنه شدند، گفت: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در  دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته است و همچنان نیز ادامه دارد و پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.


شهردار منطقه ۱۵ به شناسایی ۴۲ پلاک قرمز در سطح ناحیه یک (شوش، اتابک) منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال طی ۳ فاز، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، پلمب خواهد شد.


شیری در ادامه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۲ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو (ابوذر و…) طی این مدت پلمب شده است که از این تعداد مجموعا ۴۲ پلاک قرمز در ناحیه یک و دو پلمب شدند.


وی با بیان اینکه از ابتدای امسال، هفت هزار و ۸۸۳ معتاد متجاهر از منطقه ١۵ جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب‌ «یاورشهر» شده‌اند، اظهار کرد: طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است و این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متأثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تأثیرگذار خواهد بود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز