دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

میهمان ایرنا امیرسیاری زندگی نامه ام در دست تهیه است کتاب

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: کتاب زندگینامه خودم در دست تهیه است و در آینده منتشر خواهد شد.


امیردریادار حبیب‌الله سیاری روز جمعه در واپسین روزهای برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) حاضر شد و از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کرد و با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی به سوالات خبرنگار ایرنا پاسخ گفت.


سیاری در این گفت و گو درباره رابطه کتاب و امنیت تاکید کرد: مطالعه کتاب، سطح دانش و فرهنگ و دانایی انسان‌ها را بالا می‌برد و باعث می‌شود مردم مسائل کشور را بهتر درک کنند. درک مسائل کشور مسلما به بالابردن سطح امنیت کمک می کند.


کتاب تکاور مکران درباره من توسط بنیاد نخبگان فارس نوشته شده که مختصر و مفید است


وی افزود: نیروهای مسلح در حوزه کتاب اقداماتی داشته‌اند. اما صد در صد و همیشه موفق نبوده است. تا رسیدن به نقطه مطلوب خیلی راه داریم. احساس می‌کنم در این زمینه  حرکت های خوبی آغاز شده است.


سیاری با اعلام این خبر که کتاب زندگی‌نامه‌ام در دست تهیه است اظهار داشت: البته کتاب تکاور مکران درباره من توسط بنیاد نخبگان فارس نوشته شده که مختصر و مفید است.


میهمان ایرنا؛ امیرسیاری: زندگی‌نامه‌ام در دست تهیه است/ کتاب به بالابردن امنیت کمک می‌کند


معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به این سوال که خودتان چه کتابی می‌خوانید؟ گفت: کتاب‌های تخصصی رشته خودم را می‌خوانم. البته رمان هم دوست دارم؛ ولی فرصت خواندن‌ این قالب را ندارم.


سیاری ضمن تشویق مردم به کتابخوانی بیان کرد: سلیقه مردم مختلف است. توصیه من این است که هر چه با سلیقه‌شان مطابقت دارد، همان را بخوانند. مهم خواندن کتاب و رفتن به سمت کتابخوانی است. نمایشگاه کتاب باید سلایق مختلف را پوشش بدهد و برای مردم جذابیت کافی داشته باشد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40