دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین المللی

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بوده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۲۶ فروردین در دیدار با مدیر و معاونین سازمان تعاونی روستایی استان سمنان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: عملیات انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق، ضربات سنگینی بر صهیونیست‌ها وارد کرد و شادمانی مستضعفین عالم بویژه مردم مظلوم غزه را درپی داشت.


نماینده ولی فقیه در استان سمنان عملیات شب گذشته را اقدامی تلافی‌جویانه و مطابق با قوانین بین‌المللی دانست و افزود: امیدواریم این عملیات برای جبهه مقاومت برکات فراوانی به همراه داشته باشد.


امام جمعه سمنان در ادامه با یادآوری شعار سال ۱۴۰۳ به نقش تعاون در جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال‌های دور تعداد فروشگاه‌های وابسته به شرکت‌های تعاونی‌ بیش از امروز بود که علت کاهش تعداد این شرکت‌ها، سوالاتی را در ذهن ایجاد می‌کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه شعار سال یک راهبرد برای حل مسائل اقتصادی است، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی و تعاونی‌ها یکی از ظرفیت‌های اصلی تحقق شعار سال محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند زمینه حضور آحاد مردم را در امر تولید فراهم کنند.


نماینده مقام معظم رهبری در استان توجه به تسهیلگری بجای تمرکز بر تصدی‌گری را مهم عنوان کرد و گفت: بخش تعاون باید با تسهیل فرآیندهای مربوط به اشتغال، کارآفرینی و تولید فضایی را ایجاد کند که سود و نفع اصلی آن به فعالان حقیقی هربخش بازگردد.


وی با بیان اینکه سازمان‌های تسهیلگر اقتصاد روستایی، باید ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز روستاییان را نیز تامین کنند، خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها با ایجاد و استقرار واحدهای فرآوری، ارزش افزوده بیشتری از کسب و کارهای حوزه روستایی بویژه واحدهای لبنی بدست آمده است که این تجارب باید در استان سمنان نیز مورد نظر قرار گیرد. 


 در ابتدای این دیدار «محمدعلی خالقی» مدیر سازمان تعاونی روستایی استان سمنان در گزارشی به تشریح برنامه‌ها، اقدامات و خدمات این سازمان پرداخت.


مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به نقش این سازمان در تحقق شعار سال افزود: زمینه‌های مشارکت آحاد مردم در امر جهش تولید در مجموعه‌ تعاون روستایی فراهم است چراکه سود تعاونی‌ها میان تمام فعالان آن توزیع می‌شود. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن