دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

زیرساخت های فرایند اخذ رای در شعبات استان مازندران فراهم شود

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد انتخابات استان باید روزانه از شهرستان‌ها گزارش کار دریافت کند، گفت: باید زیرساخت‌های فرآیند اخذ رأی در تمامی شعبات سراسر استان فراهم باشد.


قاسم عزیززاده گرجی امروز، ۲۲ آذرماه در نشست ستاد انتخابات با تاکید بر اینکه تسهیل روند برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری با قوت و جدیت مورد توجه است، اظهار کرد: گام به گام مصوبات نشست‌های ستاد انتخابات استان باید عملیاتی شود.


وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران مکلفند تمامی شعب اخذ رای را بازدید کنند، افزود: باید فهرست کاملی از بازدیدها به ستاد انتخابات استان ارائه شود.


این مسئول با بیان اینکه هر اقدامی زمان خودش را دارد باید زیر ساخت‌های برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رأی به موقع فراهم شود، خاطرنشان شد: فرمانداران باید فهرست کاملی از روند فراهم شدن زیر ساخت‌های برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان‌های مازندران را به ستاد انتخابات استان ارائه دهند.


عزیززاده گرجی با بیان اینکه تعامل و همگرایی کمیته‌های ستاد انتخابات استان می‌تواند به برگزاری درست انتخابات در این خطه از شمال کشور کمک کند، ادامه داد: هر جلسه ستاد انتخابات باید با گزارش دهی مسئولین کمیته‌ها همراه باشد.


رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد انتخابات در شهرستان‌ها، افزود: ستادهای انتخابات بخش‌ها نیز باید فعال و پویا باشد، بین ستاد اصلی و فرعی انتخابات تفاوتی وجود ندارد، باید تمامی زیرساخت‌ها به موقع فراهم شود.


عزیززاده گرجی بر لزوم حضور فرمانداران در ستاد انتخابات استان با هدف ارائه گزارش روند آماده‌سازی شعبات اخذ رأی در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولیت محل نگهداری دستگاه‌های متعلق به شعبات اخذ رأی در شهرستان‌ها با فرمانداران است.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه نحوه برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها یکی از شاخصه‌های ارزیابی فرمانداران و بخشداران خواهد بود، افزود: مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام‌نویسی به‌عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی دارند.


این مسئول با اشاره به اهمیت انتخاب عوامل اجرایی انتخابات از بین دانشگاهیان، شهرداری‌ها، بسیجیان، فرهنگیان و دیگر اقشار توسط ستاد انتخابات شهرستان‌ها، گفت: فضاهای امید آفرینی بین ملت برای حضور حداکثری در انتخابات باید ایجاد شود.


عزیززاده گرجی با تاکید براینکه هیات اجرایی انتخابات، نماینده فرماندار و عوامل اجرایی باید برای برگزاری درست انتخابات آموزش ببینند، افزود: مدارس روستایی برای مشارکت در روند برگزاری انتخابات پیشتازند، همچنین دهیاران نیز که برای حضور در روند برگزاری انتخابات کمک کار هستند باید از ظرفیت این قشر استفاده شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز