دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییسی از مسکو پیگیر امدادرسانی به سیل زدگان در کرمان شد


P>به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس‌جمهور که به اتفاق آیت الله رییسی در سفر روسیه در مسکو به سر می برد در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندار کرمان که در مناطق سیل زده حضور دارند ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور، وضعیت کنونی مناطق سیل زده استان کرمان را بررسی کرد.


علی زینی وند استاندار کرمان در این تماس تلفنی گزارش اقدامات و فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اقدام را با جزییات کامل تشریح کرد.


اسماعیلی با تشکر از فعالیت ها در ابلاغ پیام آیت الله رییسی گفت: شخص رییس جمهور بر خدمات رسانی به مردم، در کنار مردم بودن و بسیج امکانات و نیروها تاکید و اعلام کرد که « در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با خسارت ها در هیات دولت مساعدت لازم انجام می شود». 


براساس این گزارش احمد وحیدی وزیر کشور نیز که از دیروز در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان حضور دارد در این تماس تلفنی گفت: امروز در ستاد مدیریت بحران تصمیمات مقتضی و لازم برای خدمات رسانی بیشتر، جبران خسارت ها و تجهیز دستگاه های محلی گرفته می شود.
به گزارش ایرنا وزیر کشور و استاندار کرمان پس از حضور در روستاهای سیل زده رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان طی امروز و دیروز اکنون در جیرفت در جلسه ستاد مدیریت بحران حضور دارند.


سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود طی چندروز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورد.