دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تیموریان بازی های بعدی تیم ملی آسان تر است

مربی تیم‌ملی می‌گوید مصدومیت شجاع خلیل‌زاده جدی نیست.


به گزارش ایسنا، آندرانیک تیموریان، مربی تیم‌ملی پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل فلسطین در نخستین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: این برد را به کل مردم ایران تبریک می‌گویم. بازی سختی داشتیم. خودتان بازی‌های قبل را دیدید که بازی نخست چقدر سخت است. خدا را شکر بازیکنان از موقعیت‌های‌شان استفاده کردند.


او درباره رسیدن کریم انصاری‌فرد به تعداد بازی‌های ملی‌اش گفت: من و کریم سال‌های سال کنار هم بازی کردیم. هیچ رکوردی ماندگار نیست و هر رکوردی در همه رشته‌ها شکسته می‌شود. امیدوارم تورنمنت خوبی داشته باشد و به او تبریک می‌گویم.


مربی تیم‌ملی درباره بازی‌های آینده مرحله گروهی ایران مقابل هنگ کنگ و امارات بیان کرد: به نظرم بازی‌های بعدی آسان‌تر است. البته هیچ بازی‌ای آسان نیست. باید روی نقاط ضعف و قوت هنگ کنگ کار کنیم.


تیموریان در واکنش به احتمال رقم خوردن شگفتی در بازی‌های آینده ایران گفت: من ابتدای صحبت‌هایم عرض کردم که فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد.


او در واکنش به پیروزی پرگل تیم‌ملی مقابل فلسطین با وجود عملکرد خوب حریف در بازی‌های دوستانه گذشته‌اش اظهار کرد: در بازی‌های دوستانه و بازی‌های رسمی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در تورنمنت و بازی‌های گروهی بازی‌ها سخت است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی