دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شرایط حضور دانشجویان علوم پزشکی در طرح حافظ شو اعلام شد

شرایط حضور دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در طرح «حافظ شو» اعلام شد.


به گزارش ایسنا، طرح حافظ شو، طرح تثبیت و استمرار حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان حافظ قرآن دانشگاههای علوم پزشکی کشور است که با اعطای گواهی نامه معتبر و اهدای جوایز به قید قرعه همراه است. دانشجویانی که حداقل نیم جزء از قرآن کریم را حفظ باشند می توانند در این طرح شرکت کنند.


دانشجویان پس از ورود به صفحه ثبت نام و تکمیل شناسنامه حفظ خود، منتظر تماس پشتیبان طرح حفظ خواهند بود که هر هفته به فراخور زمان های تعیین شده حداکثر دو بار با ایشان تماس برقرار شده و برنامه حفظ ارائه شده و حفظ و مرور از ایشان سوال خواهد شد.


همچنین در این طرح، دانشجویانی که بیش از ۱۵ جزء از قرآن کریم را حفظ باشند می توانند اعلام آمادگی کنند تا پس از شرکت در دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری به عنوان پشتیبان در این طرح همکاری کنند.


امکان ثبت نام در طرح حافظ شو در لینک https://hafezsho.yek.link/ فراهم شده است.


تعدادی از اساتید حفظ قرآن کریم کشور به عنوان پشتیبان های اصلی طرح ، راهنمایی و هدایت پشتیبان ها و حفاظ عزیز را بر عهده دارند.


پس از تعیین سطح هر یک از حفاظ و متناسب با پیشرفت های ایشان، مزایای گسترده ای همچون جوایز نقدی در ازای هر جزء حفظ، رایگان شدن تسهیلات رفاهی دانشجویی برای مدت مشخص ، سفرهای زیارتی و تفریحی و جوایز غیر نقدی در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی کامل صورت خواهد پذیرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی