دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون رییس جمهور یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوی گنابادی

مشهد- ایرنا- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در راستای طرح تشویقی وزارت راه و شهرسازی و معاونت امور زنان و خانواده و حمایت از خانواده های پر جمعیت یا دارای فرزندان چهارقلو، یک واحد آپارتمان در حال ساخت به خانواده چهارقلوهای گنابادی اهدا شد.


به گزارش بامداد جمعه خبرنگار ایرنا، دکتر انسیه خزعلی روز پنجشنبه از طریق ویدئو کنفرانسی با خانواده چهار قلوهای گنابادی ارتباط برقرار کرد و در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت و افزود: در راستای تاکید رییس جمهور بر عملیاتی سازی بسیاری از قوانین و اسناد موجود، عملیاتی شدن طرح تشویقی قانون جمعیتی با زیر پوشش قرار دادن خانواده‌های پر جمعیت به ویژه خانواده های دارای چهار قلو از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد.


وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۲۶ خانواده دارای چهار قلو در کشور شناسایی شدند که ۲ خانواده در خراسان رضوی هستند که بنا شد به هرکدام از این خانواده ها در راستای رفع مشکلات آنان و تشویق والدین به فرزندآوری یک واحد آپارتمان داده شود تا بعد به خانواده های دارای سه قلوها و خانواده‌های پر جمعیت و خانواده هایی که فرزند سوم و چهارمشان به دنیا می آید برسیم چرا که طبیعتا نیازهای اقتصادی و بهداشتی دارند و باید از نظر مسکن به آنها کمک شود که در این راستا وزیر مسکن بر تشکیل قرارگاهی به صورت مشترک برای موضوع جمعیت تاکید کرد تا زمین یا مسکن خانواده‌های پرجمعیت تامین شود.



معاون رییس جمهور: یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوی گنابادی اهدا شد


تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی به حوزه کشاورزی و دامداری


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی و دامداری گرفتیم که بخشی از این تسهیلات به خانواده های پرجمعیت و سرپرست خانوار اختصاص می‌یابد.


خزعلی در پاسخ به مطالبات علیرضا علیزاده پدر این چهارقلوها که گفته بود وسیله نقلیه ندارد و همچنین بخاطر فروش دام هایش برای تامین مخارج زندگی بیکار شده است، گفت: برای خرید دام و راه اندازی دوباره شغل دامداری در خواست تسهیلات بدهید تا با اعطای وام و تسهیلات دوباره اشتغال ایجاد شود که امیدواریم نیروهای جهادی و مردمی نیز در این امر مهم به شما کمک کنند.


رییس جمهوری دیروز بعدازظهر در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و نخستین سفر در سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر کرد.


آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40