دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوال ملی از وزرای نفت و بهداشت اعلام وصول شد



قالیباف: موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار مهم و حیاتی است


تهران- ایرنا-رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت:موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار مهم و حیاتی…


  • موسوی: شورای نگهبان باید از حقوق مردم و مشارکت حمایت کند

    تهران- ایرنا- سوال ملی نمایندگان از وزرای نفت و بهداشت در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.


    به گزارش خبرنگار  پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز -سه شنبه، ۴ مردادماه- مجلس شورای اسلامی سوالات ملی نمایندگان از وزیران کابینه سیزدهم به شرح ذیل اعلام وصول شد:


     سوال ملی مالک شریعتی نیاسر نماینده  مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص اینکه چرا وزارت نفت به تکالیف قانونی خود طبق بند هـ تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۰ مبنی بر ساماندهی و توزیع گاز مایع برای خانوارها و خودروها عمل نمی کند.


    – سوال ملی علی اکبر کریمی نماینده مردم مردم اراک، کمیجان و خنداب از وزیر بهداشت در خصوص علت توزیع ناعادلانه سهمیه دارو بین استان های کشور چیست.


    – سوال ملی کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از وزیر بهداشت در خصوص اینکه چرا وزارت بهداشت برای پوشش فراگیر و دسترسی عادلانه آحاد جامعه به خدمات درمانی یا مراقبت های سلامت با کیفیت اقدام نمی کند.


    سوال ملی کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از وزیر بهداشت در این رابطه که چرا وزارت بهداشت به وضعیت نامناسب و پراکندگی نامطلوب پایگاه های اورژانس کشور رسیدگی نمی کند و چرا شهرستان های محروم مرزی در این حوزه فراموش شده اند.